Thursday, September 22, 2016

Forex Factory Pivot Aanwyser

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Die Beste Pivot Punte aanwyser ooit teleurgesteld deur al die spilpunt punte aanwysers ek het gesien op die internet, het ek besluit om my eie aanwyser met al die funksies wat ek nodig program. Pivot Punte Fibonacci retracements van die vorige dag se reeks Open, hoog, laag, en einde van die vorige dag Plots een tydperk in die toekoms vir die maak van môre se handel plan Prys etikette vir alle vlakke Werk op alle tydraamwerke Werk met verskeie gevalle op te Terselfdertyd asseblief voorstelle gee vir enige eienskappe wat jy dalk wil en / of probleme met die wyser. As jy 'n programmeerder, MOET jy post die aanwyser terug na hierdie draad as jy enige veranderinge aan te bring soos ek dit graag wil almal baat. 2015/05/17 Grafiese vasgestel. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ag man. jy is te mooi ek haal my hoed af. Dankie vir die voorstelle. Die PlotFuturePivots funksie is eintlik bedoel is om die spil punte van die volgende tydperk plot in die toekoms gebaseer op huidige prys berekeninge. Dit is sodat jy kan 'n teken instrument gebruik om te teken waar jy dink die prys sal in die volgende dag beweeg, week, maand, ens Hulle is nie bedoel om oorvleuel met die huidige tydperk se spilpunt punte as toekomstige spilpunte begin scrunched up wat sou inmeng met die blik. Met die grens oorvleuel die R2 / S2, Ek het eintlik hou van die voorkoms beter so ek het met dit. Jou voorstelle. in pitte Ons vertrou geword April 2015 Status: Lid 20 Posts Ek het net opgemerk een ding nadat ek in staat gestel om leuens waardes vertoon - hoekom gebruik jy leuens waardeer 21.4 maar nie 23,6 wat is die mees gewilde een wat ek hawe t gesien iemand gebruik 21.4, maar jou. So, wou vra wat is die rede daarvoor in pitte Ons vertrou geword September 2009 Status: Lid 18 Posts 21.4 is die ekwivalent van 78,6 op die kort kant (100-78,6 21,4). Ek is bewus daarvan dat sommige mense gebruik die waardes 23.6 en 76.4 op hul leuens. Ek het amper ingesluit diegene in die aanwyser maar gedink nie baie mense sal dit wil hê. Tans op die lys van eienskappe by te voeg: Handleiding hoog, laag, en naby insette (gebruikers kan leuens te bereken gebaseer op insette hoog, laag, en naby waardes eerder as outomaties) Aanpasbare Fibonacci vlakke Nie-tradisionele spilpunt punte (Camarilla, Woodies, ens .) geword April 2015 Status: lid 20 Posts Ek het ook so gedink en het my leuens stel die manier waarop jy het deur die aftrekking van 1, maar blykbaar het jy wortel getalle vierkantig, nie af te trek van 1 en blykbaar 23.6 en 78.6 word die meeste bewys / gewilde fib waardes (ek het altyd 76.4 voor). aanpas leuens is 'n goeie idee, coz Ek sou graag net 3 middel fib vlakke verlaat wanneer grafiek verby deurmekaar maar OTM jy kan t verwyder / voeg af / op leuens. blykbaar 21.4 isnt so belangrik as 23,6. toe ek het bietjie navorsing daaroor alle paaie lei daar. Daar is 'n bespreking hier. dan het ek dit: Die 23,6 verhouding is gevind deur 'n aantal verdeel in die reeks deur die getal wat drie plekke na regs. Byvoorbeeld: 8/34 0,2352. hier WIKI wys hoe leuens presies bereken word. Daar is nêrens 'n 21,4 kon gevind word nie. glo dit is 'n handelaars bestaan ​​getal wat nie 'n oorspronklike leuens nommer. Ek het net gedink sal jou laat weet. Ps. jy doen wonderlike werk met jou aanwysers. PS2. persoonlike vraag - het jy persoonlik verkies leuens of camarilla vlakke in pitte ons vertrou Meta Trader 4 (MT4) AANWYSERS, profiele en templates. Installasie instruksies vir 1. Regs-kliek op 'n aanwyser en kies Save As. 2. Slaan die aanwyser op jou lessenaar. 3. Open Meta Trader 4,0. 4. Klik op lêer in die top kieslys. 5. Kies Open Data gids. 6. In die Open Data gids, kliek op die gids MQL4. 7. In die gids MQL4, kliek op die gids Indicators. 8. plak aanwysers Kopieer in die gids aanwyser. 9. Maak die gids venster aanwyser. 10. Maak en heropen die MT4 platform. FOREX FACTORY KALENDER


No comments:

Post a Comment